Ciao!


Nu har jag nyss ringt och bokat tid hos frisören för klippning och färgning nu på fredag =) Skojskoj!
Mina slingor har värsta utväxten och mitt hår är värsta solblekt, risigt och usch..
Men på fredag blir det ändring på det ;)
Men fråga inte hur det ska bli för jag funderar på vilken färg och hur jag ska klippa mig ;) Tihi.
Nu ska jag sätta på musik på högsta volym, sjunga med och sminka mig, hehe... Både mamma och pappa jobbar kväll idag och de åkte till sina jobb 13.30 typ. Så nu är jag ensam resten av dagen och kvällen, jippie! Sedan blir det jag och Linapinastina som har hela huset för oss själva, hihi.
Nu sätts musiken på, ha det bra och så ses vi :)

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0