...


Åååh, precis när jag & pappa skulle åka så ringde Anna och Idah och ville att jag skulle komma ner till dem på Barnens Dag, ner till karusellerna, jag ville jätte gärna åka ner till tjejerna, för jag har saknat dem otroligt mycket, men jag kunde inte :'(
Jag och pappa skulle ju som sagt åka och jag skulle hämta min iPod, som varit kvar i affären under natten och jag var tvungen att åka en snabbis till Kupolen.. Min concealer var slut och när jag var där så tänkte jag att man kan väll testa det nya från got2b, så jag köpte samtidigt deras nya hårspray "Smooth'n chic", jag berättar hur bra/dålig den är sedan.
Sedan så är jag ju hemma nu igen, så jag hade ju kunnat åka ner till dem nu, men jag har fortfarande inte tid... Jag ska duscha, ta bort mitt fuuuula avflagnande nagellack och så måste jag träna idag, jag verkligen måste!
Nu har jag bara fyra dagar kvar att klara Skinny tilten felfritt... Men jag träffar ju Anna och Idah imorgon, vi ska sällskapa till vår nya skola =)
Sedan efter skolan så ska jag och Lina träffas, göra varsin drink och prata om skolan bla. Sedan ska Elin komma och hänga med oss hon med om hon hinner efter nollningen.. Yepp, käraste Elin går på Soltorg och efter skolan ska dem börja med nollningen, poor poor Elin. Soltorg är ju värst på nollning! Tacka vet jag min nya skola ;)
Men nu ska jag kolla om min iPod funkar som den ska än eller om den fortfarande vill vara bitch mot mig! Vi hörs =)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0