Fredag


Ja, det är riktigt skönt med fredag idag =)
Plus, att jag känner mig lite smått stolt över att jag avklarat första veckan. Och den har varit superbra. Vi är bara 15 personer i min klass så alla har redan kommit varandra nära. Jag tycker verkligen om tjejerna som jag hänger med i min klass =) Idag bytte vi bilddagboks namn, haha. Mellan varje lektion sitter vi ihop och pratar, skrattar och har kul. Jag är stolt över att vara en Mp1b:are.
Bara en vecka, men jag känner redan att detta är min bästa klass. Det är kul, man drar sig inte för att gå upp på morgonen än iallafall =)
Och idag ska jag, mamma och pappa till Kupolen så ska jag köpa pennor, sudd och skolblock, haha. Jag har lånat Beccas sudd varje dag och idag fick jag låna två papper av Emma, haha, snyltare nummer 1.
Efter Kupolen så ska vi äta mat på resturang också, för att fira mammas födelsedag igår =) Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0