Kort skoldag


Idag hade vi bara en lektion, sedan fick vi sluta =)
Så nu kan jag ta det lugnt innan jag åker till Falun för att träna nybörjarna =) Jag ska nog stretcha lite före ;) Nu har jag iallafall ätit mat innan träningen, men jag åker om ca 4 timmar så jag kommer nog ta något mer innan jag åker ;)
Vi får se om jag hinner blogga när jag kommit hem, jag ska plugga lite, sedan så kanske jag ska sova, beror på hur lång tid det tar att plugga ;) Annars så hörs vi imorgon kväll, för efter skolan ska jag till Kupolen och shoppa med Cassie, så då får ni lite bilder på vad jag har shoppat också =) Sedan så blir det ju helg imorgon, riktigt riktigt mysigt =)

Sedan så kan man ju be er att hjälpa till att rösta på Tokio Hotel att vinna Best new artist kategorin på MTV =) Ha det bra!

Cheerfulla pussar&kramar, Sanna.

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0