Onsdag


Idag har jag mest varit med Rebecca och Ava i skolan, pratat lite med några andra tjejer i klassen också =) Börjar trivas ganska bra nu =) Sedan när jag och Lina cyklade hem så stannade vi utanför Soltorg där nollningen för dagen precis var slut. Idag hade dem badat i en fontän/pool med döda fiskar =S
Det började ösregna när vi stod där vid Soltorgskolan, vi träffade Elin (som blivit nollad) och cyklade hem alla tre i spöregn, spöregn och spöregn, jag fick ta av mig allt utom linne och underkläder innanför dörren här hemma xD
Nu ska jag platta om luggen (hade iallafall luvan på mig, haha) och sedan så kommer Lina snart =) Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: erik

Prenumera på min blogg? :) Klicka på ikonet ovanför min profilbild.

2008-08-20 @ 18:24:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0