Shoppat


Nu kommer lite bilder på vad jag fick med mig hem =)

 
Det som jag åkte dit för =) Fem mappar till skolan & en penna =P
Mapparna: 15 kr/st & pennan 19 kr. Tiimari.


Jag lekte såklart modell igen =) Svart mössa för 79.50 kr. Indiska.
Haha, jag ser gråtfärdig ut ;> Är jag inte, just so you know =)


Hehe, charmig mössfrissa! Blommig sjal, 79.50 kr. Indiska.


Eftersom jag har cheertränat sönder alla mina tights så fick två par nya följa med mig hem, i 40 den =) 79.50 kr. H&M.
Så hittade jag en fin klocka, 198 kr, Ur&Penn.

Nu ska jag ut på en liten promenad och posta ett brev =) Sedan ska jag baka och sedan duscha. Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0