Snark?!


Jag måste sova, jag ska upp tidigt imorgon, men jag är inte trött.. Och jag vill inte (vill inte) sova, just nu orkar jag inte sova (haha?).
Och rummet är fortfarande stökigt, ligger en massa kläder & halvt uppackade resväskor & påsar, väskor & mer kläder... Och mitt i smeten av alltihop ligger det en katt som ser överdrivet nöjd ut, haha. Och överdrivet söt är han också <3
Jag skulle bädda om sängen & mysa ner mig i en nytvättad säng med en nytvättad mig själv & sova så mysigt. Men om jag ska bädda om sängen så måste jag flytta min söta, mjuka & trötta katt, det vill jag inte ;P
Jag får väll vara vaken tills missen min flyttat på sig ;) Ha det bra! Puss på er!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Evelinaaa

Faaan va bra gumman <3 finns här för dig med så du vet <3<3 Älskar dig !

2008-08-09 @ 01:56:57
URL: http://evelinastjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0