Sol, regn & sol igen!


Shit, jag blir så bored av det här regnet, finns inte kul att göra när man måste sitta inne, tänkte kolla på tv eller blogga förut idag, men då började det blixtra & åskan var rakt över oss, nehej då kunde man inte göra det!
Så då hade jag en massa tråkigt.


Jag fick lust att locka håret idag, så då gjorde jag det, blev riktigt sniggt faktiskt ;) Men när jag hade typ, en fjärdedels hår kvar, så slog blixten ner & det mullrade jättehögt & alldeles över, jag fick panik & fuskade lite med håret & sedan drog jag ut sladden, haha!
Nu sitter jag & bloggar, ska nog rensa mitt rum, äntligen är min room makeover igång, imorgon ska jag & pappa åka & kika på nytt golv, nya tapeter & ett nytt dörrhandtag, haha, det gick sönder så jag ska få ett nytt, sedan ska vi måla om dörren & listerna samtidigt, goodie.
Kulkulkul, kul-som-fan.

Nu ska jag sms:a Tobbe, vi ska ses när han kommer hem från Gotland ikväll, jag ska se vart han är nu ;) Ha det bra & kommentera en massa + tipsa vännerna om min blogg ;)

Puss&Kram, Sanna!♥♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0