Sunny side up!


Idag skiner solen, den riktigt steker och då är jag riktigt glad =)
Så fort detta inlägg är klart och iväg skickat så att ni kan läsa det, så ska jag rusa ut och lägga mig i en mysig solstol med en bra bok och min ipod i högsta hugg =) Mina bränna är ju helt borta, utan spår...
Så även om solen byts ut mot regn om en timme så har man solat lite, inte kan man se att jag har solat i bara en timme, men man kan ju hoppas på lite brunare hy så här på sensommaren =)

Nu har jag iallafall varit duktig och varit inne på min hotmail och kollat mejl från nybörjare, nu är man ju coach också ;) Nu måste man kolla upp sådana saker på datorn, också.
Nejmen, nu försvann ju solen =( Och jag måste plugga idag också, jag har matte att räkna tills på måndag och nog vet vi alla att om man väntar med läxor till kvällen dagen före, det är lika med Dödssynd! Haha.
Nu kom solen tillbaka, måste gå! Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0