Sushi


Idag fick vi sluta tidigare i skolan, så jag, Becca, Ava, Malin, Sara, Lovisa och Emma stack till Resturang thai/sushi och åt buffe.
Nu har jag smakat sushi för första gången, haha. Jag kan ju säga att det var godare än jag trott, men kommer aldrig bli min favoritmat direkt.
Så åt jag ju lite thaimat också, det var gott och mysigt att sitta där och äta god mat och prata med tjejerna i klassen.

Sedan drog Becca och Ava för att hinna med tåget hem, jag, Emma, Sara och Malin satt kvar en stund till, sedan gick vi in till centrum, där sa vi hejdå och jag cyklade till Kupolen, där köpte jag det jag kom dit för såklart, haha. Mappar och en penna =) Men såklart så hittade jag lite mer grejjor, jag ska packa upp dem och ta kort på dem så syns vi snart igen!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0