Borta 3/7-6/7 2008.


Hej mina kära vänner, om 1h är vi på väg till tågstationen nu ;) Och om 90 min så går vårt tåg mot Stockholm, yey. Första resan i sommar, eftersom jag inte har någon att åka utomlands med så får jag njuta av lite Sverigeresor, haha.
Men Gotland är mysigt.
Jag har lite saker att stå i innan vi sticker, jag ska köpa mat på affären att äta på tåget. Något litet. Sedan packa det sista, mata katten (åååh, kmr sakna, haha), ta ut pengar från kortet så jag har lite kontanter + en massa mer saker ska göras innan jag sticker.
Så detta blir mitt sista inlägg innan jag sticker idag. There's simply no more time. Vi ses.


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Sibel svarar

tack, de där var snällt sagt av dig, men 3 argenturer har redan tackat nej :(

2008-07-03 @ 14:09:57
URL: http://sibeeel.blogg.se/
Postat av: Sanna Hennerfors

Vad taskigt! Men jag tror att det kommer ett "ja" om du fortsätter :)

2008-07-06 @ 19:20:50
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0