Fredag


Idag har Elin sovit här. Vi vaknade & slöade, sedan gjorde vi oss klara & drog till sportfältet (Dalecarlia cup ni vet...) och kollade kl. 13.00 på min kusin Sarah's match. De vann stoooort ;)
Så mötte vi upp Idah & åkte hem till henne en stund. Hennes katt Mimmi har fått uuuuuuursööööta kattungar :) <3
I'm in love!
Sedan runt 16.00 drog vi tillbaka, jag & Elin (Idah skulle bort) & kollade på Moas match (hon går i Elins konståkningsklubb) De vann stort dem med ;)
Efter det så drog vi i regnet till Kupolen & shoppade ca. 1 timme, sedan drog vi tillbaka i regnet till Sarah's match. Dem förlorade :(
Men dem ska spela imorgon igen ;) Lycka till!!!! Jag tror stort på att dem vinner :D
Tror inte på att någon läser detta idag, men jag ska ta kort på vad jag köpte & duscha, sedan får ni se ;)
Vi ses snart!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0