Gbg shopping!


De här tre plaggen fick jag med mig hem från Göteborg, där köpte jag plagg för mys&träning, inte efter hur trendigt det är:


Riktigt sköna mysbyxor, att träna i eller när man bara tar det lugnt hemma, på rea 149 kr, Bikbok.

(Klicka på den lilla bilden för att få den större)
Riktigt snygg college tröja som man kan träna i, mysa i eller ha till vardags när man känner för en mysigt snygg tröja som inte sitter tajt. Me like! På rea 149 kr, Bikbok.

Jag skiter i om de är trendiga eller inte, jag tycker sådana här är riktigt snygga! En härligt gul färg som passar brännan, 99 kr, Moonsoon.


Det var inte mycker jag fick med mig, men lite iallafall :) Nu ska jag försöka få in lite Göteborgs bilder, tyvärr så har jag bara tagit kort på hotellet, haha. Glömde bort att ta kort utanför xD

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0