Göteborg!


Här kommer alla bilder från Göteborg (eller egentligen hotellet, haha)

Dag 1
Vi åkte tåg till Göteborg, checkade in på hotellet, kollade runt lite på stan i Gbg & kom sedan till hotellet igen.

På kvällen gick vi till hotellets gym!

We love gyms! ^^

Jag tränar musklerna ;)

Burnin' calories x)

Dag 2
Vi vaknade, åt en lugnt frukost, gick runt i Gbg & funderade på Liseberg, men vi gick aldrig in (tur, samma kväll så hände ju karusell olyckan) så vi shoppade några timmar, sedan gick vi till hotellet, åt mat & såg på tv.

Vi satt & kikade in hos grannarna xD Det var sååå kul när dem såg oss! xD

<3

Vi tog en massa kort! Förklarar ungefär hur "normala" vi är, haha!

Vi stökade till, haha!

Vi irrade omkring i hotellets korridorer, haha!

Vi kollade på den fina utsikten.





Sedan blev det lite ego/modell wannabee kort, haha! Jag kan bjuda på den..

Vi satt & pratade en massa skit i korridoren, mysigt faktiskt.

Vi gick tillbaka till vårat hotellrum.

Vi kollade lite på tv, sedan tog jag lite ego-kort innan jag skulle tvätta håret.

Sedan kollade vi på en film & sov!

Dag 3
Vi åt frukost, packade, checkade ut & tog det lugnt innan vi skulle ta tåget hem.

Vi åt frukost, sedan packade vi.

Elin ^^

S&E.

Haha, jag körde "gangsta/fjortis" pose i min mysiga tröja ;)

Sedan var det dags att checka ut!

Jag hittade en stooor bulle, haha xD (Jämför med mina ben)

Den vart min lunch & min kvällsmat! Jag kan bjuda på den här bilden med en trött & glåmig Sanna!


Sedan blev det inga mer kort! Men nu måste jag fixa mig & sedan sova, nu hinner jag bara sova 6 timmar... Suck! Jag ska börja lyssna på min mamma på en gång. Vi hörs kanske imorgon.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0