Gotland dag 3


Tredje dagen på Gotland :)


Lite morgonpigg, haha

Tog inga kort på flera timmar, mot eftermiddagen köpte jag det här på mcdonalds, mums

Vi gick till havet & vågorna var så stora så de åkte upp på bryggan

Himlen var fin

Vågor

Jag försökte leka med min fokus, haha

Waves

Ett par & deras son, det var så fint!

Elin fyller fickorna med kameror, pengar & mobiler, haha

Det började regna & jag vart sugen på glass, så vi drog till en liten affär

Såhär tycker jag om regn!!

Vi kollade in hamnen

Affären :) Detta var tyvärr sista bilden från resan, weird...
(Klicka på bilderna för att få dem större)

Denna dag var det stan & sol som gällde :)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0