Gotland dag 4


Vi checkade ut från hotellet, åkte till flygplatsen, flög till Arlanda, väntade på tåget, åkte tåg hem & sedan kom jag hem & fotade vad jag fick med mig hem.

Detta lilla köpte jag på Gotland:



En liten Visby-souvenir & guldiga örhängen, fast cirklarna ska sitta ihop nere.

På Arlanda köpte jag den här:



Haha, Huset Hilton, den var billig & det kan vara lite kul att läsa skvaller. Jag är inget fan av Paris, så ni vet. Men jag säger inte att det är något fel med att gilla henne.



HONOM, har jag saknat :) <3

(Klicka på bilderna för att få dem större)
För att se vad jag köpte igår, häng kvar, så kommer dem snart.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0