Gotland dag 1


Här kommer lite bilder från mysiga Gotland :)


Zitor åkte med till tågstationen ;) Puss på söthund

På Arlanda fick vi vänta i 2h så jag läste Chic & drack Äpple Mer

Här är en bild på sötaste underbara Elin på planet. Snart flyger vi till Gotland, tihi <3

Nu är vi framme & åker taxi till hotellet, så jag tog kort på muren lite

Muuur..

Underbar vän!

I liked my big bed :)

Nu drar vi ut & kollar runt i Visby

Vi kom till en strand

Vi badade fossingarna i det varma vattnet ;)

Elin in action ;)

Härligt!

Strand

Jag var glad!

Det var Elin också!

Solen gick ner...

Och vi drog vidare

Mitt i natten pågick någit mystiskt på kanal 6, hmmm...
(Klicka på bilderna för att få dem större)

Första dagen åkte vi alltså till Gotland, checkade inte på hotellet, kollade oss omkring, gick hem & sov, haha.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0