Igår


Igår när jag hade gjort mig klar så drog jag med mig Tobbe till Kupolen, för jag ville shoppa, haha.
Men för att vara snäll så stannade jag inte så länge, första kollade jag på Experten på stan på systemkameror & filmkameror lite, kanske ska köpa en eller båda i höst, iallafall en systemkamera ;)
Sedan drog vi till Väskcentrum på Kupolen, hihi, favoritaffären nästan, en massa fina skor & väskor, jag funderar på en billig väska från Friis & Company, jag såg den i en modetidning & vart lite smått kär så jag kollade om den fanns på Väskcentrum & den fanns :) Och den är ganska billig också, bara 599 kr, plus att det är sommarrea xD
Men jag måste åka dit igen i veckan, annars kanske den försvinner, det finns bara en av varje väska där, of course.
Men jag ska med Tobbe senare i veckan när han köper nya skor eftersom hans har gått sönder, haha, då ska jag kolla på lite skor själv & köpa väskan, om den finns kvar!
Men jag köpte 5 DVD filmer & så fick jag lust att köpa en iPod eftersom Elin nyss skaffade en som jag tyckte om & jag har inte plats med all min musik i min mobil, haha. Så vi drog till BRL där de hade pretty billiga iPods, jag köpte en söt rooosa iPod nano med 8GB för bara 1790 kr, så köpte jag till försäkring för 395 ;) Så nu är jag toknöjd.
Jag har nyss duschat så jag ska fixa mig & ladda in bilderna från Gotland & det jag shoppade så får ni se bilderna snart.

Pusshej, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0