Onsdag


Idag slappade jag & Lina framför teven. Sedan stack hon hem runt 15.00 & jag drog ut & stekte i den härliga solen som är på besök igen ;)
Hoppas jag kan få tillbaka den härliga brännan jag hade i början av juni.
Sedan bad jag pappa köpa "Story-novell" tidningen när han skulle till ICA så jag hade något trevligt att läsa i solen :)
När solen försvann så gick jag in & åt en härlig sallad som mamma fixade innan hon stack till jobbet, mums.
Jag åt salladen medans jag kikade på lite trevliga program på MTV. Nu har jag legat framför teven i ca. 2h & kände att det var dags för dagens lilla blogging stund, speciellt eftersom jag ska bort imorgon.

Yes, imorgon drar jag & underbara kompis Elin till Gotland ihop, det blir en kort resa, vi kommer hem igen på söndag, men vi kommer iallafall ha några trevliga dagar på Gotland :)
Vi kommer åka tåg till Stockholm & därifrån flyger vi till Gotland, mysigtmysigt :) Det är faktiskt ganska bra att vi är borta en kortis, för sedan ska jag hinna tvätta mina kläder & bara ta det lugnt hemma & kanske träffa lite vänner innan nästa gång jag sticker igen. Så nästa vecka har jag en lugnt & mysig vecka i den härliga solen här hemma, veckan efter det så drar jag iväg en vecka med kusin :) Sedan ska jag till Kalmar någon vecka efter det eventuellt.
Jag kommer antagligen inte blogga på Gotland, speciellt eftersom mobilbloggningen inte funkar & även om vi hittar internet så vill vi hellre hänga runt ute & se oss omkring på Gotland, man kan ju blogga när man kommer hem ;)

Så då ses vi inte förrens jag kommer hem igen på söndag eller ev. på måndag ;) Men jag kommer nog finnas här ikväll, kanske skriver ett inlägg eller så försöker jag designa om lite om jag fattar hur man gör, haha. Nu blev det ett lite längre inlägg än vanligt. Ska sluta nu, Vi hörs.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0