Småshoppingen!


Here it comes! :)



Överst: Snygga pilotbrillor, första gången "pilotisar" passar mig, haha. På rea, 39 kr, Indiska.
Mitten: Dem som liknade mina gamla mest, men med lite bling på dessa. På rea, 65 kr, Ur&Penn.
Nederst: Snygga brillor med lite Rayban Wayfarer stuk på ;) På rea, 79.50 kr, Glitter.
(Alla tre par gör sig inte rättvist på bild)


Ursnygga örhängen. På rea, 15 kr, Ur&Penn.
Definitivt Dagens Stora Fynd!


Fodral till varje par av mina solbrillor ;) Så jag kan ha med alla at the same time!
Över: Två hårda fodral. På rea, 14 kr st, Ur&Penn.
Underst: Mjukt quiltat fodral, 49.50 kr, H&M.

Nu ska jag äta maten som mamma & pappa beställt hem. Vi hörs ikväll!

Puss&Kram, Sanna!♥

Make My Day Sweetness
Postat av: A K

snygga grejer..:)

2008-07-24 @ 23:21:44
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0