Solig torsdag


Ååååh, idag vaknade jag till en JÄTTE rolig överraskning :)
Mina små ursöta kusiner från Skåne var här & jag vaknade så kom det in en Emma & kramade mig, jag fattade ingenting, haha. Senast jag såg dem var precis 1 år sedan. Min morbror kunde inte komma med, men Doris var med ;)
Så vi fikade & så lekte jag med mina söta kusiner, Emma (8 år) & Emmilie (4 år), sedan blev det en liten promenad ner till mammas jobb så de fick träffa sin faster ;) Efter det gick vi ner till mormor & morfar så dem fick träffa varandra också :)

Nu har dem åkt igen, de kommer stanna hela helgen så vi kommer se dem mer men det var så kul :) Precis igår så sa jag att jag saknade dem så vaknade jag & så var dem här :D <3

Men nu ska jag dra ut i den fina solen tror jag bestämt ;) Vi hörs.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0