Tillbaka!


Nu är jag tillbaka ;) Och jag har inte fått en enda fråga :O Men tack för de snälla kommentarerna jag hade fått på andra inlägg iallafall :)
Imorgon hinner jag inte heller blogga, eller på fredag, kanske hinner blogga lite på kvällarna. Men det är inte 100% säkert. Sommarlov ni vet, haha.
På lördag så åker jag till farmor med min kusin Sarah i 1 vecka & jag kan inte garantera att jag kan blogga där, men ska försöka ;)
Annars så kommer jag hem igen den 25 juli ;) Haha.
Men ni får gärna kika in & kolla "gamla" inlägg, fråga frågor & kommentera m.m :) Min mamma tjatar på mig att jag ska sova så jag orkar jobba dessa dagar & sedan resa till farmor m.m. Blablabla... Haha!
Men hon har väll rätt antar jag... Men först så måste jag packa upp min resväska & börja planera vad jag ska packa med mig till farmor, eftersom jag är upptagen båda dagarna före, hmmm...
Vi får väll se om jag bloggar mer ikväll eller inte.

Sedan när jag är hemma från farmor så får ni lite bilder därifrån & från dessa dagar när jag & Elin var en snabbis i Göteborg :) Jag fick med mig två saker från shoppingen också, haha. Mysbyxor & en college tröja, kanske kan visa er dem ikväll? Ja, det kan jag, hihi.

Stanna kvar så kommer lite bilder. Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0