Torsdag


Nu är jag hemma igen & jag är trött. Men jag kände att jag måste blogga, mamma lagar mat & jag har gosat med min söta katt <3
Har aldrig varit borta så mycket en sommar sedan vi fick honom, han är ca 2 år. Men man kommer iallafall hem till en glad katt som är jätte gosig :)
När jag har bloggat klart så ska jag väll försöka äta lite, sedan måste jag börja packa iallafall den första väskan, hihi.
Jag sms:ade med Tobbe idag också & när jag har kommit hem & börjat packa så ska jag träffa honom, vi ska se på en film.

Men nu måste jag börja packa så vi ens hinner träffas idag, haha. Jag kanske bloggar ikväll, annars blir det imorgon kväll. Ha det underbart!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0