Dagens outfit.



Idag var det lite solsken ute så jag tog på mig klänningen jag hade på skolavslutningen i år, för den är så somrig tycker jag :)

Blommig tubklänning, 199 kr tror jag, Cubus.
Rosa klocka, 399 kr, Ur&Penn.

Hjärthalsband i silver, Konfirmationspresent.

Jordgubbs örhängen, 49 kr, Ur&Penn.
Svart Guess väska, 1 499 kr, Väskcentrum.



+ Jag har gått runt hela dagen insvept i min stora, orangea sjal från Indien, så den får också räknas som dagens outfit ;) Jag bara älskar färgen på den, det syns inte riktigt på kort, men det är en underbar orange nyans!

Tog inte kort på skorna på kortet för jag har inte varit ute än idag & jag har inte valt vilka jag ska ha till bion än, men det blir nog ett par vita heels tror jag, det vita matchar "grunden" som är vit på min klänning  :)



Pusshej, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: Cassandra A. söderberg

Man känner verkligen sommaren när man ser den där klänningen ^^

2008-06-23 @ 16:42:03
URL: http://cassandraasoderberg.blogg.se/
Postat av: Sanna Hennerfors

Eller hur :)

2008-06-27 @ 13:35:47
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0