Perfect shoppingday!


Idag har regnet öst ner hela dagen, typ. Tråkigt.
Så jag låg & segade länge i sängen. Jag kände mig inte pepp på att gå upp idag. Men så kom jag på att det var en perfekt dag för lite shopping.
Så jag ringde Elin & frågade om hon ville åka till Kupolen med mig, det ville hon :)

Så vi stack först till Djurmagazinet & köpte mat & godis till våra hamstrar. Sedan köpte jag ett nytt hjul & hamsterbomull + kattgodis.
Därinne hittade vi en pratande papegoja som vi tyckte var rolig, så vi pratade en stund med den, haha. Den var minsann kaxig ska jag säga.

Efter det drog vi till Kupolen, där hittade jag lite smått & gott. Ska ta kort på allt & ladda in bilderna på datorn.

Vi ses snart, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0