Shoppingen idag



 (Jag fick ingen bra bild på den...)


Detta är nästan allt som jag köpte idag:
1. Guess soho boho handbag, 1 499 kr, Väskcentrum.
2. Rosa linne (köpte M så den hänger lite löst, tror det blir snyggt till en fin bränna), 75 kr, Wear It.
3. Studentpresent till syster (klocka), gröna "boll"örhängen (39 kr), hjärthalsband med körsbär på (69 kr) & jordgubbs örhängen (49 kr). Ur&Penn.
4. Studentnalle (Ur&Penn) från mig till syster & "studentapa" från mamma & pappa till syster (Gallerix).
5. En grön väggklocka (98 kr) & ett rosa armbandsur (399 kr), Ur&Penn.
6. Röda tights (haha så coola) & svarta "mönstertights", 39 kr var, Indiska.

Förutom detta så köpte jag scrapbook pärm + en massa annat scrapbook tillbehör & skit :P
Nu ska jag & Elin se på tv & äta massa onyttigt, haha.

Vi ses, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0