Solig fredag!


Vilken solig dag man vaknade till idag :) Nu är jag på lite bättre humör, men solen får ta & stanna också!
Snart ska jag åka med pappa & syster & hämta olika resekataloger & sedan ska vi åka vidare till en affär där syster skulle fixa något.
Sedan ska jag hem, sätta på mig solkräm & ligga ute i solen & steka medans jag bläddrar i en resekatalog & dricker min stora kärlek just nu (haha) en Mer ;)
Eftersom det var så fint väder så satte jag på mig en fint mönstrad klänning med ett svart/brunt skärp i midjan (beställde klänningen från katalog & den är så stor i profil att man måste ha skärp, haha). Det blir inget "Dagens outfit" kort idag, för så fort jag kommer hem så ska jag ju bara ligga i bikini & steka ;) Haha.

Nu måste jag fixa sminket & håret, sedan sticker vi. Men vi hörs ikväll.

Puss&kram, Sanna!♥♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0