Första Advent


Glad Första Advent! :)
Idag har jag tjänat bra med pengar och det bästa av allt - Imorse när jag vaknade så snöade det! :D
Perfekt första advent och allt :) <3
Nu sitter jag och tittar på reprisen på 90210 på teven. Mamma och pappa är påväg hem från Kupolen just nu. Den har varit och handlat lite julklappar, hihihi.
Sedan så tyckte jag att det skulle vara lite mysigt att ha familjekväll på första advent och så, så idag ska jag inte träffa någon kompis. Utan jag har tvingat mina föräldrar och gå på julskyltningen på stan idag, hihi! :) Sedan ska vi kanske hyra en film och se på hemma med pepparkakor, julmust och adventsljus. :)

Den andra advent ska jag tillbringa med underbara Elin, vi ska sova ihop hela helgen, från fredagen till söndagen. Så första advent är den mysig med familjen och andra advent är det mysmysigt med Elin :) Dem andra är inte planerade, hihi!
Men vi får väll se om vi hörs mer ikväll. Nu ska jag se klart 90210 och sedan så ska jag fixa mig innan det blir julskyltning med mammi och pappi! :) <3

Ha det underbart! Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0