Long time no see..


Igår hade jag mysigase fredagen på länge, var på kinaresturang med älskade personer som Idah, Anna, Elin, Malin & Alicia. Jag älskar dem där 5!
Tack för att ni gjorde fredagen guld värd. Och Alica & Malin... Jag har saknat er. Vi får hålla kontakten lite mera vid liv (då menar jag mer än sms och bdb) :) <3
Jag orkar fortfarande inte berätta vad som gjort mig så deppig och ledsen att jag har slutat blogga.
Jag är inte i toppform att börja blogga dagligen än, så jag ska ge er ett löfte (inte för jag har någon som läser min blogg... Men ändå...) Nästa söndag (aka Första Advent) så tänkte jag börja blogga igen, så kan jag start fresh med en ny, mysig, julmånad :)
... Och vet ni vad? Jag tror det kommer bli riktigt GREAT, kanske lite nya "funktioner" kommer att poppa upp här också? :) Vem vet...? ;)
Så någon gång i december så lovarlovarlovar jag att berätta vad som gjort mitt liv helt förstört och komplett meningslöst... :/


(Failfailfailfailfailfailfailfailfailfailfailfail) - Jag fick bara lov att uttrycka mig lite..


Vi hörs nästa vecka! Pusspåer!

Make My Day Sweetness
Postat av: karin

jag läser di nblogg :D

2008-11-23 @ 09:53:48
Postat av: Jonna

Jag läser också. Inte varje dag, men varje vecka!

2008-11-25 @ 13:17:21
Postat av: Bloggdesigner!

Hejhej! Sugen på en ny bloggdesign? Kolla isåfall in min designutlottning! :) Ha en bra kväll!

2008-11-26 @ 22:23:32
URL: http://bloggdesigner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0