Måndag


Usch, skola igen... Och imorse stressade jag i mig dubbelt så mycket gröt än jag brukar äta, att äta snabbt och mer än vanligt är aldrig kul, då känner man sig uppblåst på en gång...
Nu sitter jag i en kall datasal igen... Suck. Jag kommer snart börja gråta för jag vill inte vara  här, jag vill sova, jag vill ha lov. Jag vill få vila ut ORDENTLIGT!!!
En vecka räcker knappast :'( Ja, bara(!) 7 veckor till jul lovet nu då, om man kan säga bara till det?
Nu måste jag jobba, jag åker direkt och tränar efter skolan så vi hörs eventuellt mellan kl. 21.00-22.00 ikväll. Om jag inte däckar i min säng så fort jag kommer hem.. Ha det  göttans babes!


Zui, help me please. Or I'll break! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0