God natt


Jag ser hemsk ut! All stress osv har idag gett mig, som ni vet, magvärk och nackvärk. Nu har det blivit värre än så! Jag har världens påsar under ögonen, rosaflammiga påsar och ett stressutslag som kliar på tinningen, jag sitter här nu och snorar, med rinnande ögon och en hosta och allt detta har kommit nu ikväll. Jag vågar inte ens ta ett pyttekort på mig själv. Då skulle jag skrämma bort alla läsare från min blogg för gott. Stackars alla som sett mig idag... Haha!
Jag är en vandrande katastrof. Unversums största påsar, rosa ögon som rinner, snorig, stressutslag och allt annat som ni vet.
I skolan kunde jag inte ens äta lunchen, jag satt och panikräknade matte, sedan under två andra lektioner räknade jag i matteboken lite sådär i smyg.
Hemma har jag pluggat med Palestinska artikeln (som inte ens är halvklar än) och tagit små pauser för att skriva ner vad som ska packas när jag har tid, OM jag har tid? PANIK!!!
Nej, den här katastrofen till människa borde sova nu, min mamma säger att det är det bästa som jag kan göra nu. Min mamma säger också att jag borde stanna hemma från träningen imorgon också och plugga/packa. Jag blir ledsen, att missa cheerleading är aldrig kul, aldrig. But what should a girl do? School comes first... Right?
Den här skolveckan är kommen från helvetet! Jag längtar tills underbara fredag, då jag åker till sis!<3

Nej, nu väntar min gosiga säng, och på min gosiga säng ligger en gosig katt som väntar på att jag ska komma så vi kan mys-sova ihop! :) <3
Vi hörs väll imorgon hoppas jag. Ha det bra!


Min söta, gosiga katt!<3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0