Hellooo!


Idag har man sovit ut igen! :) Mysigt!
Sedan frukost med sis och Hagge, och Garmin kikade in i köket då och då! Thihi!
Sedan åkte jag och sis och badade ihop, vi åkte vattenbana och lekte med barngrejerna i vattnet, haha, det var så kul! :P Det var mest ungdomar och vuxna som hade barnleksakerna xD

Sedan badade vi lite bubbelpool, fikade och bastade. Vi fixade oss; blåsa håret, platta håret, sminka oss, smörja in sig, klä på sig, smycken osv.
Sedan efter ca. 2 timmars fix&trix, så hämtade Hagge upp oss så åkte vi till Hagges mamma och pappa och åt världens godaste tacopaj med Hagges mamma och pappa (of course), Erik (Hagges bror) och Julie (Eriks flickvän)! :)
Jonna (Hagges syster, samma namn som min syster haha) kikade förbi en snabbis med sin 2v. gamla bebis! Urgullig! :)

Nu ska jag, sis, Hagge och Garmin kika på film och mysa med dricka och chips! :) Vi hörs imorgon antagligen, jag och sis ska shoppa i Kalmar, spännade huh? :) Ha det gött!


Detta är den söta katten, Garmin! :)
<3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Solina

Hej, jag har veckans fråga i min blogg och skulle bli glad om du skulle vilja dela med ditt åsikt :).

Frågan är:



- Kommer du att läsa Blondinbella's bok, när den kommer ut? =)

2008-10-28 @ 04:00:22
URL: http://solinaa.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

ur söt ! :)

2008-10-29 @ 11:09:41
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0