Home!


Nu är jag hemma igen, har varit hemma i ca. 3 timmar. Shit, min katt ser ut som en jättemisse(!) nu när jag varit med systers kattunge, haha!
Älskar min katt, har saknat min katt och har gosat med han :) Jag är jättetrött och kikar nu på Desperate Housewifes. Har dragit ut hela resväskan och visat mammi vad jag har handlat. Ni får bilder imorgon tror jag :)
Imorgon ska jag sova ut lääääänge. Mammi och pappi drar till jobbet runt kl. 07.00 så imorgon blir det sova ut, äta god frukost ensam och sedan duscha och köra lite morgonträning, mosie.
Jag levde verkligen livet nere hos sis xD Jag har gått upp ca. 2.5kg(!!), som ska ner igen ;) Jag vill stanna på vikten jag hade innan jag drog till sis. Inte väga mer än det :)
Så nu vet mammi och pappi om att 2.5kg ska bort ;) Men nu ska jag se mer på Desperate Housewifes, vi hörs senare. Cus' I am back! <3


Give.Me.Strenght.<3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0