OOOPS!


Jag har helt glömt bort att blogga idag, för jag har varit upptagen!
Idag har jag säljt tidningarna såklart, sedan gick jag raka vägen hem till Elin och gav deras husdjur mat och så... Sedan höll jag den katten som var där sällskap.
Efteråt när jag kom hem åkte jag och Lina direkt till gymmet och tränade, jag blev riktigt trött, feels awesome!
Efteråt köpte jag en kycklingsallad från pizzerian i närheten. Gottie!
När jag hade ätit klart blev det en tur till kyrkogården med mammi och pappi.
Idag är det precis 5 år sedan min farfar dog... Jag grät, känner fortfarande en stor sorg i hjärtat och jag fick tända det andra ljuset vi hade med oss.. Vi älskar dig och saknar dig, älskade farfar! <3

Nu har jag precis kommit upp från duschen, ska klä på mig och sedan drar jag över till Lina, ska sova över där inatt. Så vi hörs imorgon! Ha det mosie!


I'm gonna make it! And you... Are on
my side? <3


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0