Söndag


Ooooohoooooh, It's lovely, it's lovely! :>
Happy for the moment, that is so greeeeeeat.

Ute regnar det och jag frös ihjäl ungefär... 10 gånger eller så idag när jag var ute! Men när jag kom hem satt mamma med syster i telefon! :) Så nu har vi pratat tågtider och jag ska köpa biljetterna nästa vecka! I will finally see her in 19 days :D Wei, och om 19 dagar blir det ju höstlov också ;)

Idag ska jag plugga på provet vi har imorgon: Datatermer del 2, städa mitt rum (hahaha idag SKA jag börja!) och sedan träna eftersom vi inte har någon gymnastik idag.. Vi hörs senare bitches! Ha det göttie!


H-O-T like the fire! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0