Torsdag early morning!


Jippie! Idag är min sista skoldag före lovet. Och det ska firas med bio ikväll med min bästa vän Elin! <3
Idag har jag matteprov och jag ska en snabbis till Kupolen också, men jag bloggar lite i skolan och detta är första gången jag bloggar före skolan, klockan är inte ens 07.00 i skrivande stund, haha!
Idag ska jag ha min nya väska från Elin till bion, vilket betyder att den också blir min skolväska idag ;) Den matchas till svarta stuprörs jeans, svarta höstboots och ett slappt ljusgrönt linne med spets och så har jag min svarta halsduk och min snygga, lite annorlunda gråa tröja från Ellos :)
Men nu ska jag gå och fixa mig lite god frukost! Vi hörs senare! Ha det fint!


You help me... day or night, summer
or winter! <3


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0