Torsdagsmorgon!


Igår så sov jag över hos Lina! :) Det var mosie, vi åt godis, drack coca cola och kollade på film! :)
Imorse så gick vi upp kl: 06.30, gjorde oss halv klara och låg och pratade lite och åt godis, sedan sminkade vi oss och borstade tänderna. Efter det var det bara ut i regnet och åka bil till skolan.
Gissa om jag var glad att jag slapp ta bussen i detta väder? Haha.
Vi ska sova över någon mer onsdag-torsdag och då ska vi bestämma det lite tidigare så det inte blir så mycket krångel :P

Men nu sitter jag i skolan, jag ska göra en "reklamartikel" i Adobe InDesign CS2 och som vanligt så fattar jag inte ett skit och läraren är inte här alls idag... Suck!!
Jag vill sova, jag är trött och jag fattar inte vad vi gör...
Idag vet jag inte om jag hinner skriva mer innan jag kommer hem igen ikväll efter ännu en nybörjarträning ;) We'll see. Då blir det Heroes :) Kuwlie!

Jag kan inte beskriva hur otroligt skönt det är med helg imorgon, den här veckan har gått galet fort, inte för att det gör något alls för mig dock ;)
Nu är det bara 12 skoldagar kvar innan jag får sova ut under lovet. Håll ut Sanna, håll ut...
Jag måste försöka förstå vad jag ska göra nu. Det är omöjligt men... Vi hörs senare. Ha det bra!


Impressive! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0