Torsdagsmorgon!


Hahaha, jag har fortfarande grafisk design. Men jag har blivit klar med annonsen vi skulle göra, nu ska vi göra en ny annons som har något att höra med hästar. Men vi ska blanda en massa program med varandra för att göra denna annons. Det är inte bara Adobe CS2 InDesign, utan vi ska skriva texten i Word och fixa bilder i Illustrator och Photoshop om jag har fattat rätt, plus att det står att den totala arbetstiden för denna annons är 8-9 timmar! Jag fattar inte ens vad vi ska göra, det blev så mycket olika program som vi skulle blanda m.m. Detta blev för mycket för min lilla hjärna, haha. Så nu sitter jag här och väntar på att få hjälp... Igen ;) Vi hörs i eftermiddag/kväll! Ha det mosie!


Fierce is the right word! <3


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0