Tv mys!


Idag kör jag och Lina en repris från i fredags, vi har tv mys med godis och coca cola light ;) Och precis som förra gången så tog jag lite godis, men tröttnade direkt och tyckte det var äckligt! I'm done with candy!
Nästa gång jag tänker köpa mig lite godis så ska jag komma på hur illamående jag blir efter bara ett par godis bitar. Då sparar jag pengar och jag slipper känna mig äckelspyfärdig! Fy!
Gaaah, igår var jag sjukt sugen på godis, när jag plockade på mig idag var jag också det. Nu mår jag illa så jag ska trycka i mig ett par tusen glas vatten och hoppas att det går över!
Om en timme är jag hos Lina igen så ska vi se mer film, dock utan allt godis... Ha det mosie!


Make us stronger! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0