4 september 1981


Nu är det lördag och jag ska bara vila upp mig idag.
Gick hem från skolan igår..
Gick till sjuksyster för att fråga henne eftersom jag
inte vill gå hem, jag har så sjukt mycket att göra i
skolan och vill inte missa något. Fast missade bara
engelskan, och där har jag MVG så det är nog chill ^^
Och eftersom jag hade ont i tänderna, var yr, hängig,
jättetrött och bara mådde dåligt så gick jag hem.
Mår dock lite bättre idag.
Nästa vecka, på fredag, är det en väldigt speciell dag.
Då är det nämligen BEYONCE's FÖDELSEDAG!!♥♥♥
Då fyller världens bästa sångerska 28 år (: Det ska
jag fira ofc. Men har inte kommit på något än. Men något
blir det såklart :)♥♥♥

Dagens låt: Sweet Dreams - Beyonce!


Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0