Regn


Idag hade jag veckans enda sovmorgon, började kl.09.00.
Då hade vi NK och efter det så har vi ingenting förrens kl. 12.50.
Så jag har dragit hem nu. Orka sitta i skolan flera timmar.
Speciellt eftersom Becca inte är där idag. Vi var på Kupolen igår
och då sa hon att hon hade ont i halsen och hennes halsmandlar
var uppsvällda. Så idag var hon hemma från skolan. Så jag chillar
hemma med mami och katten tills jag ska tillbaka i regnet :P
Jag trodde att jag bara hade en lektion kvar. Men så såg jag på
schemat att jag har två lektioner kvar! Jag slutar kl.15.00 och jag
trodde jag slutade kl.14.00. Så nu blev jag lite ledsen :')
Men nu ska jag dra. Efter skolan blir det bara Top Model och typ
datorn eller mer tv tror jag. Är så grymt trött att jag inte orkar annat.
Hoppas alla andra är gladare och piggare än mig ^^


Vem kan lysa upp den här regniga dagen om inte Beyonce? Och ännu bättre,
nu ska jag sitta och lyssna på den underbara musiken från både Beyonce
och hennes härliga man Jay-Z. Sasha Fierce & Run This Town var det här! :'D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0