Tattoo Your Name Across My Heart


Idag när jag var ute och cyklade hittade
jag en ensam och rädd hund som
sprang omkring, den sprang över en
massa vägar och jag var rädd att den
skulle bli påkörd så jag försökte åka
efter och fånga den. Men den var för
rädd för att låta mig komma för nära.
Jag åkte iallafall efter tills jag tappade
bort den. Det var en liten svart hund,
tror det var en pudel. Väldigt smal
och med ett halsband. Jag ringde
iallafall in till polisen men ingen
hade anmält den borta än...
Jag hoppas iallafall att den inte
är skadad eller påkörd.

Nu snart ska jag och dadi ut och övningsköra..
Hehe, watch out! Sedan ska jag chilla
ensam hemma idag. Mami och papi
ska på "bröllopsmiddag" och jag
längtar, ska bli skönt att bara vara
ensam :)


Älskade Beyonce Knowles ofc!♥♥♥♥♥♥♥♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0