You had me at hello


Idag när jag vaknade så mådde jag inte bra alls. Så jag stannade hemma från skolan idag. Och jag har spenderat hela dagen i sängen. Kollat på lite tv och sedan kollat på olika filmer på datorn. Jag gillar inte att vara sjuk. Har mycket att göra i skolan, alla vanliga ämnen + två från ettan som jag inte avslutade eftersom jag var sjukskriven från skolan i ca. 3 månader av personliga skäl.. Så ska jag tenta av två ämnen också. Så måste jag övningsköra så mycket som möjligt på fritiden med pappa, plus att jag tränar cheerleading i en annan stad varje vecka (och jag ger inte upp cheerleadingen, det är mitt liv!).
Jag kan inte göra något av detta när jag är hemma och är sjuk. Fast att stressa upp sig gör mig knappast friskare snabbare.
Jag ska nog snart lägga mig och sova. Jag mår illa, är trött, hängig och har huvudvärk. Inget jag tar hjälper heller. Nåväl, that's life ;) Jag är en sjukling och har alltid varit. Shit vilket dåligt immunförsvar min kropp måste ha.. En bra sak är att efter 17 år så är jag van med att vara sjuk rätt så ofta. Men nu i gymnasiet så känner man sig så stressad när man blir sjuk. Vill inte missa en massa så man har ännu mer som väntar när man återvänder.
Fast min klass har ju fått ett så otroligt bra schema i år (ironisk) så vi har i genomsnitt typ två håltimmar per dag. Och inte några små håltimmar på ca. 30 minuter heller - på onsdagar har vi en håltimme på ca. 4 timmar.
Fast jag njuter ju iochförsig av att åka hem och slippa äckliga skolmaten, men om man nu inte kan ändra på håltimmarna så får jag väll använda dom till att plugga. Jag har redan pratat med matteläraren och ska jobba igen Matte A på en av våra långa håltimmar. Nu orkar jag inte skriva mer. Jag har ju inte gjort något särskilt att berätta om idag heller, hihi. Hoppas att alla läsare är friska iallafall!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Anonym

tjena.



fin blogg du har, jag gillar den skarpt.

gillar du bloggaren kissie eller gör du som jag hatar henne? gå in och läs inlägget och se om jag har rätt om de jag har skrivit :)



Kram Beloni

2009-08-31 @ 22:49:44
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0