Ring The Alarm


Idag hade vi sovmorgon till 09.30 och imorgon ska jag och Becca ta kompensationsledigt på morgonen pga Öppet Hus som vi hade förra månaden. Jag och Zitor hade en trevlig (...) promenad imorse där jag typ frös ihjäl, haha. Men han är så underbar och söt att man blir glad ändå! :) Elin har den finaste hunden på denna jord! Nu har vi snart haft MUM (multimedia) i två timmar så snart slutar den, då blir det lunch, matte och historia. Sedan slutar vi. Idag har vi ingen cheerleadingträning heller :/ Tråkigt. Men då slipper Zitor vara ensam nästa hela dagen dock ;) Nu måste jag fortsätta med mitt. Hoppas ni alla har en superduperbra torsdag!


♥!!FAB-U-LOUS!!♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Karolin

Hon är så sjukt snygg!!!

2009-12-12 @ 21:13:26
URL: http://karolinchambel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0