Smash Into You


Nu har jag varit borta från datorn länge, jag har hunnit julshoppa med sötaste Olivia, haft hit systeryster från Småland och, såklart, firat jul! :) Hoppas alla ni söta läsare haft en lika bra jul som jag har haft. Två dagar (24/12-25/12) av mys med hela släkten, julmusik, juleljus, änglaspel och mysiga julfilmer på teven, och jag har fått en massa paket och alla har varit jättebra :) Fick bla två Gossip Girl böcker så jag läser första, samtidigt som jag ser säsong 1 av Gossip Girl på min tv som jag fick på DVD, så läser jag Twilight på engelska, eftersom jag har alla böcker på svenska och läst alla på svenska också, nu är det dags att läsa dom i Stephenie Meyers egna ord, eftersom dom som översätter utelämnar vissa saker... Och innan jul läste jag redan A Walk to Remember på engelska, så nu är har jag påbörjat tre böcker och det kan bli lite förvirrande, haha :P Men alla är så bra att jag vill läsa alla tre nu, inte vänta på att läsa någon av dem :P Jag älskar verkligen att läsa, böckerna ger en mer information än filmerna, för i filmerna kan dom ju inte ha med allt. I böckerna får man mer information och lär känna personerna bättre! :) Så läs people!!
Nu ska jag ägna mig åt lite design, designa Sims hus ;) Ha en underbar måndag och hoppas ni njuter av era jullov! :)

P.S Imorgon får jag äntligen träffa älsklingen igen, hålet i mitt hjärta kommer läka igen och jag kommer vara lyckligast! Det är också 1 månad imorgon och jag älskar honom mer än någonsin!♥♥ D.S

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Ciiz

tack så mycket :)

Aa njaa sådär :P haha vadårå :D?

2009-12-28 @ 22:14:39
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Ciiz

jahaa :d ja juste , nej jag tycker bara om den menningen hiih.

2009-12-28 @ 22:16:22
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: emma

Allt bra?=)

2009-12-28 @ 23:37:06
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0