Lipgloss


Jag måste bara tipsa om mitt senast inköpta läppglans: Volume Shine Wonder Full Lipgloss från Nivea. När jag för ca två veckor sedan satt och läste modesidorna i FRIDA nummer 3 2009 så skrev deras Mode- och skönhetsredaktör Emelie Simonsbacka om det här läppglanset och eftersom jag är en sucker för läppglans så drog jag till Cubus och införskaffade läppglanset samma dag. Såhär beskrev Emelie läppglanset:

"Glossets unika formula
förstorar läpparna och gör dem
samtidigt glansiga och mjuka.
Du kan välja mellan åtta olika
kulörer, från guld till rubinröd.
För 99 kronor."

Så jag slog till direkt och tänkte testa. Det var ju jättebilligt och bra! :)
Jag valde den i ljusrosa färg och testade så fort jag gett tjejen i kassan min hundralapp.
And guess what?!
Den funkade faktiskt. Jag fick fina glansiga läppar som efter en stund faktiskt var lite större.
Utan stickningar i läpparna som en del plumpers kan ge.
Jag är ingen van användare av lip plumpers men detta kostade bara 99 pix och gav mig fina, glansiga lite större och fylligare läppar. Det är definitivt värt att testa tycker jag! :)
Men jag har ju så lätt att bli kär i de flesta läppglansen. Men en topp 5 favorit enligt mig iallafall ;)


Volume Shine Wonder Full,
en nyans mörkare än den rosa
som jag valde. Try it!


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0