Sportlov


Weeeey!
Nu har man sportlov! :D I skolan började vi kl.10.10. Då hade vi matte, sen hade vi film och sen slutade vi :) Det var mosie att bara kika på film :) Även om den inte var särskilt bra, haha! Efter skolan drog jag till Kupolen, där jag köpte en fin vit klänning med fickor på Gina Tricot.
(Fickorna får dock rumpan att se större ut och magen/midjan att se bredare ut, hehe...)
Men i profil så ser man att jag inte är så "bred" som klänningen får mig att se ut, mihi. Den är iallafall jättefin ändå, och den kostade bara 149 kronor! :) Efter det så gick jag för att möta upp Tobbe. Men mötte Elin på vägen så pratade lite med henne ;) Sedan gick jag och Tobbe som sagt och hyrde filmer och sedan till My Sushi och käkade sushi :)

Sedan åkte vi hemåt och nu är vi hemma hos mig och kikar tågtider till Melodifestivalens genrep och hemåt igen ;) Men nu ska jag packa mina sovsaker och sedan drar vi vidare åt Tobbe och njuter av LOOOVET!! :D♥ Ha det göttans babes!


Jag på sportlovet för ett år sedan! :)


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0