Torsdag


Torsdagar är riktigt tröga skoldagar...
Sucksucksuck!
Jag längtar bara hem, men vad längtar jag
egentligen hem till?!
Hemma har jag inget särskilt att göra idag, och jag
vill verkligen inte hem för att bara slöa
framför teven. Gud, så tråkigt!

På idrotten idag ska vi iallafall
åka skridskor, mihi.
Det kommer nog... gå... bra??!
:P Haha.

Men nu har vi fotolektion, och
det är så tråkigt så jag dör.
Vi ska göra skivomslag
men jag hängde inte med vad
läraren snackade om
och jag sa till henne
"Men jag hänger inte med nu.."
Tror ni hon brydde sig eller?!
Nej, inte ett skit!
Så då blev jag trotsig och
loggade in på bloggen!
Nu ska jag sluta spela
trött och hängig surpuppa
och ta ett rejält snack med
läraren!!!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0