Harry Potter & Halvblodsprinsen


Idag var jag, kära sis och min absolut närmaste vän Elin på Harry Potter på bio.
Den var bra, men eftersom jag och Jonna har läst böckerna så märkte man ju att dom
lagt till en del saker och tagit bort en del VIKTIGA grejjer. Och en kyss i filmen var helt
fel, helt helt fel. Så skulle det inte alls gå till.. Precis som när Sirius dog i förra filmen.
WRONG. Det störde mig lite men annars gillade jag den. Så satt jag lutad mot sis och
så grät vi lite ihop när en speciell person dog. Vi visste när det hände så man grät lite
innan :P Men nu har man sett den. Nu får man vänta till november när Full Moon kommer då :P
Nu ska jag fixa klart lite musik på iTunes, sedan
ska jag fixa i mitt rum (som jag kan flytta in i igen idag!) medan min iPod laddas.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0