Saknad..


Nu har vi varit hemma i flera timmar sedan vi var och åt.
Jag har umgåtts lite med Lina, fått en ansiktsmassage
av systeryster och nu sitter jag i mitt rum och pratar med
mami. Jag har också nyss läst tre kapitel till i tredje Twilight
boken. I boken var huvudpersonen Bella med sin indian-
vän Jacob och så kom jag på att jag saknade Tobbe mer
än jag insett. Jag visste att jag saknade honom men nu
saknar jag honom mer än någonsin! Jag saknar också
min allra allra bästa och underbaraste vän Elin som är
på konståkningsläger!! :( Vi har umgåtts jättemycket i
sommar och nu har vi inte setts sedan i fredags! Jag
saknar ELIN och TOBBE så sjuuuuukt  himla mycket!
Jag tror jag spricker snart.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0